این قرار بود نظرسنجی باشه ولی سابت قبول نمیکرد ، پس ممنون که این یکیرو منتشر میکنید.
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این قرار بود نظرسنجی باشه ولی سابت قبول نمیکرد ، پس ممنون که این یکیرو منتشر میکنید.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
قطعا همینجا مینشینیم و منتظرت میمونم🥲
ما همینجا منتظرت میمونیم💟🐸
ماریا زود برگرد باشه؟منتظرت میمونیم🥲❤️
بدون پستات چه کنم؟ 😭
ماریا قانوممماگززغجهبف
الان میشینم زار میزنم😭😭😭
میخوام روزی که دوباره دیدمت بغلت کنم و بهت بگم دلم برات تنگ شده🥲:)
ماریااا
خوبی؟!
میخوای حرف بزنیم؟؟ اگه میخوای یه وقفه کوچیک داشته باشه من نمیتونم کاری کنم ولی زودتر برگرد؛ خب؟!
راستش منم خیلی دوست دارم باز شروع به فعالیت کنم ولی ناظرا اجازه نمیدن🫱🏽🫲🏻
خیلی گلن ناظرا ، خیلی👺
بچه ی قشنگممم،اشکال نداره همیشه تو قلبمونیییی🥲🫂✨🐈⬛🐥
بیا بغلم
قربون شوما🫶🏻🫂